Sunday 30 July 2017

Endorfiner!

En av alla goa saker med löpning är det endorfin-påslag man belönas med efter ett pass. Idag hade jag bestämt mig för att köra fartlek. Det innebär att man springer i olika tempo och leker med farten. Det är något jag verkligen älskar och det tar fram barnet inom mig! Jag kollade med äldste sonen om han ville springa med mig idag och det ville han. Förra gången, när jag körde lågpuls stack han ifrån mig. Men den här gången tror jag till och med att han tyckte att det var lite utmanande. För mig är detta en av de saker som jag är mest tacksam över. Att få springa med barnen står högt på listan över sådant jag är tacksam över.

Här ser ni en trött och sliten Jessica efter dagens pass :) Men endorfinerna spritter i mig :)


Idag har det blivit melon till frukost och banansmoothie till lunch. Ikväll blir det en sallad på ångkokta grönsaker och min egen raw dressing. Jag har ätit lagad veganskt både lunch och middag några dagar nu och då börjar magen säga ifrån. Bäst att lyssna!

No comments:

Post a Comment