Tuesday 18 July 2017

Min födelsedag.

Åh vilken mysig födelsedag jag hade igår!!! Jag fick fina presenter och att få ha med hela familjen såhär är förstås en present i sig. Vilken lycka!

Eftersom de stora killarna hade eget rum träffades vi för att äta frukost och sedan följde de med upp till vårt rum för att sjunga för mig. Sen gick vi och spelade minigolf och Charlie tyckte det var enormt roligt och hade pratat om detta inför resan. På kvällen åt vi en middag som var helt fantastisk! Middagen kvällen innan var jag ganska besviken på men det här var fantastiskt gott! Så det blev riktigt, riktigt bra.

Här är Charlie och jag före middagen.



Och mitt 'vin' till maten:


Jag dricker ju ingen alkohol och är inte heller intresserad av alkoholfria alternativ. Men den äpple- och ingefära juicen var magiskt god. 

Havet var magiskt vackert denna dag: 


Nu är vi hemma igen och det är alltid skönt att komma hem. Äldste sonens present till mig var en film om vår vistelse och så snart vi kom hem idag satte han sig ner och redigerade den och han blev klar precis innan Charlie skulle nattas så vi hann se den allihop och den blev så otroligt rolig och bra. Vilket fint minne.

No comments:

Post a Comment