Monday 24 July 2017

Veganska glutenfria chokladmuffins.

Idag har vi varit barnvakt åt Charlies kusin Elsa.


Bilden är tagen från ett annat tillfälle men den får symbolisera hur mycket de tycker om varandra. Det skiljer 1.5 år mellan dem men de leker väldigt bra tillsammans. Båda har starka viljor och ibland blir det bråk om något men det överskuggas av hur mycket de tycker om varandra.

Så den här dagen har rusat fram kan man säga!

Jag har bakat veganska glutenfria chokladmuffins idag. Imorgon skall Charlie och jag åka och hälsa på min pappa och för att göra det enkelt för alla brukar jag ta med fika vid sådana tillfällen. Min pappa är varken huslig eller särskilt intresserad av att laga mat och baka så att be honom bjuda på något ekologiskt, veganskt och glutenfritt är lite för mycket begärt :)


No comments:

Post a Comment