Friday 21 July 2017

Yinyoga.

Hej där!

Idag har det varit en gråmulen dag med inslag av regn. Efter att ha morgonmyst med Charlie och ätit en ordentlig frukost-smoothie tog jag en löprunda. Jag kör ju lågpulsträning och idag gick det väldigt långsamt och jag brottades med mig själv för att inte skippa lågpulsandet och bara köra på. En övning i tålamod var det minsann.

När jag kom hem rullade jag ut yogamattan för att göra yinyoga. Yinyoga är en lugn och stretchande form och passar perfekt att göra efter man har sprungit t ex.


Charlie var iväg med Mattias men så snart han kom hem och fick se mig göra yoga hämtade han sin yoga-matta och gjorde yoga med mig. Det värmer så gott i hjärtat att få dela något som betyder mycket för mig med mina barn.


Till våren skall jag utbilda mig till yinyoga-lärare. Det ser jag fram emot!

I övrigt har det varit en lugn och fin dag där jag faktiskt tog en siesta efter maten. Det är semester det!

No comments:

Post a Comment