Thursday 13 July 2017

En dag för mig själv.

Mattias och Charlie är på äventyr idag med Mattias brorsa och Charlies kusin Elsa. Det betyder att jag kan rå om mig själv hela dagen. Jag har legat i solen och lapat solens underbara värme och bättrat på mina D-vitamin depåer. Om någon undrar så använder jag inga solkrämer. Däremot är jag väldigt noga med att aldrig bränna mig. Lagom är bäst.


Läsa yogatidningar och lyssna på podcasts. En lisa för själen :)
Det har även blivit en längre meditation och lite yoga. Jag mediterade tidigt i morse men inte fel att hinna med lite mer :) Dessutom har jag haft sällskap av mina fina katter. Ruby håller sig oftast i närheten:


Jag njuter dessutom av en massa god frukt. Charlie och jag var på Fram på förmiddagen igår och jag köpte bland annat 8 kg nektariner!


Det blev nektariner till frukost och till lunch blev det vindruvor. Jo, tack, jag har det ganska bra jag :)

No comments:

Post a Comment