Sunday 17 April 2011

Tylösand.

Vi är på hotell Tylösand - Per Gessles hotell. Igår när vi kom hit tillbringade vi en stund i spa-avdelningen. Vid 17 var det dags för släktträff. Jag träffade bl a mina sysslingar, två tjejer som jag inte sett på många år. M, den ena av dem hade hittat min blogg när hon sökte på mungbönor. Hennes syster, A, som oxå var med har varit i Valdemarsvik hos Anita. Så roligt att vi är intresserade av samma saker. Vi diskuterade svårigheten att få tag i riktigt bra mat på lunchhak och liknande ställen. En stor eloge till Tylösand hotell för den mat Mattias och jag fick. Till varmrätt blev det biff gjord av potatis, blomkål, broccoli och till dessert en fantastiskt god kokossorbé. Lägger upp bilder senare. Det absolut bästa av allt var att jag inte fick ont i magen på hela kvällen! Ända sedan jag var liten har jag fått ont i magen på restauranger. Men inte igår!!! Lycka :)

No comments:

Post a Comment