Thursday 7 April 2011

Flyttbestyr!

Här kureras förkylning och förbereds inför husförsäljning. Det var inte bra att städa huset hela lördagen och sedan gå upp klockan 6 på söndagen och fortsätta städa. Inte när man är sjuk och när man har röda dagar. Dubbel orsak till att ta igen sig och vila. Eftersom jag städat och varit igång hela helgen ansåg jag att jag borde gå till jobbet i måndags. Sagt och gjort. På tisdag kväll hade jag grymt ont i mina bihålor och i öronen! Jag hämtade barnen i skolan och sedan orkade jag inte mycket mer den kvällen. Jag bestämde mig för att vara hemma som igår igen. Men så gnagde det där med karensdag i mig (hade redan en från förra veckan) så jag jobbade på hemifrån. Men, vid 15-tiden lade jag mig för att vila och det var klokt. Idag känner jag mig mycket bättre men ännu inte helt frisk. Arbetar hemifrån på förmiddagen för att sedan åka in till jobbet en sväng. Ikväll har vi den första officiella visningen! Spännande!

No comments:

Post a Comment