Sunday 3 April 2011

Pustar ut…

Oj oj oj, i fredags fick vi veta att det var ett par som ville titta på vårt hus idag. Bokade visningar är inte förrän på torsdag och söndag. Såå.. vi höll på och fejade från morgon till kväll igår. Jag tvättade alla fönster och vi har måååånga... Sen ställde vi klockan på 06 i morse för att bli klara i tid till 9:30 när de potentiella köparna skulle komma. Nu hoppas jag verkligen att de lägger ett bud!!! ;) Nej jag borde absolut inte ha hållit igång så  mycket... men är man enveten så är man. Så  nu börjar jag få ont i ena örat(!). Nu blir det dock inte mycket mer att göra resten av dagen. Vi har lovat killarna att mysa med en film ikväll med dem eftersom vi inte hann igår. Det ser jag verkligen fram emot!!! Sitter och sörplar på lite hett kapha-te eftersom jag liksom känner mig täppt i huvudet. Lite tryck över bihålorna och så den oroväckande molande värken i örat.

Idag kom även min härliga väninna N som jag känt sedan jag var 16 =) Hon hade med sig sina tre barn och alla lekte så himla bra ihop =)

Hoppas ni haft en riktigt skön helg!

No comments:

Post a Comment