Friday 13 January 2012

Yogakurs.

20111123_180431

Hej på er! Visst är det härligt att det är fredag! Jag tycker om mitt jobb men jag tycker allra mest om växlingarna. Arbete, vila. Jag behöver det ena för att uppskatta det andra. Den här helgen blir det dock ingen vila för mig för nu är det dags för en yogahelg. Jag börjar nu fjärde och sista terminen på min yogalärarutbildning. I helgen är det fokus på meditation. Vi hade en sådan helg för ett år sedan och det var tufft! Så det här kommer bli en utmanande helg.

I tisdags började jag hålla yogaklass igen. En av mina kollegor skall bestiga Kilimanjaro och var sugen på att förbättra sin andning och då är ju kundaliniyoga perfekt. Det hela slutade med att det nu blir en 8 veckor lång kurs och nästan alla av dem jag arbetar med deltar. Jätteroligt!!! Det var så roligt dagen efter att höra allas upplevelser.

No comments:

Post a Comment