Monday 2 January 2012

Dagen efter och lite löpning.

IMG_3396

Tindra och jag softar under årets första dag.

Jag klarade att vara uppe till tolvslaget i lördags! Jag kraschade dock i soffan hos värdparet vid 22 tillsammans med äldste sonen. Vi ruskade liv i oss vid tolv men sedan kröp jag nöjt till sängs med pojkarna. Vi delade en dubbelsäng och det var väldigt längesedan vi sov tillsammans. Killarna var som virvelvindar så varje gång någon av dem vände sig om vaknade jag =) Blev inte mycket sova av men det var enormt mysigt att sova i samma säng. Det händer aldrig annars nuförtiden. Väl hemma från nyårsfirandet blev det inte mycket gjort. Jag tog ett varmt bad och sedan myste jag i soffan med vår gosiga katt Tindra.

Idag däremot har jag både jobbat och sprungit en härlig runda =) Idag gick det riktigt bra att springa och med lite inslag av gång så höll jag mig över 7-min tempo. Målsättningen är ju att hålla mig under 3 km och max 7min-tempo under ett halvår för att min kropp skall kunna återhämta sig ordentligt.

God fortsättning till er alla! =)

No comments:

Post a Comment