Saturday 21 January 2012

Lördag morgon.

20120116_122509

I skogen är det inte vår ännu men det finns mycket grönt ändå =)

Stunden i sängen en lördag morgon när helgen ligger framför som ett öppet spegelblankt hav är lycka för mig. En spinnande katt på makens bröst och en annan på golvet bredvid. Sömndruckna söner som kommer förbi med mysiga tankar och frågor. På mitt nattduksbord står en liter vatten som jag sakta dricker. Det är väldigt skönt att starta dagen med vatten. Ibland dricker jag allt, andra dagar bara en halv liter. Nu i helgen skall julen bort =) Jepp den är fortfarande kvar här hos oss. Vi fick fram den lite sent i år men nu tycker jag det känns som våren är på väg, jooo det är kaaallt idag men dagarna blir ljusare så jag tycker det känns hoppfullt. Då är det dags att plocka bort julen =) Sen skall jag styrketräna, förhoppningsvis springa om det inte är för halt och göra yoga. Filmmys med killarna blir det ikväll och äldste sonen och jag skall iväg och köpa skridskor till honom, funderar på att köpa ett par till mig oxå, det är ju så roligt att åka =)

Hoppas att ni har en härlig helgkänsla! =)

No comments:

Post a Comment