Saturday 7 January 2012

Fryst mango.

God kväll! Jag hoppas verkligen att ni spanade in Michael i mitt tidigare inlägg. Riktigt roligt och inspirerande! =) Sitter och softar i soffan med maken och katterna. Barnen ligger sedan klockan 20. Igår hade vi kalas-filmkväll för äldste grabben och ikväll för yngste. Jag har precis ätit lite kvällssnacks: rå blomkål och oliver. Oliver tar jag det lugnt med men ibland så =)

20120107_094854

1 kg mango har jag ätit idag, bland annat =)

I morse hade vi ingen mogen frukt så jag fick hålla till godo med fryst mango. Jag mixade 2 paket á 250gram med 250 gram dadlar så att det blev totalt 1000kcal. Jag körde en repris till lunch för ytterligare 1000kcal. Till middag blev det färskpressad apelsinjuice, bananer och blomkål. Totalt 3000 kalorier. I början fick jag verkligen kämpa för att få i mig 2000kcal och nu är det en baggis att fixa 3000!

Imorgon blir det ett paket frysta hallon: 500g till frukost som jag mixar med dadlar: hallonkräm =))

 

Hoppas ni haft en skön lördag! Jag älskar långhelger =)

No comments:

Post a Comment