Wednesday 19 October 2011

Vacker utan spackel.

Snapshot_20111019_1

Mumsar mellis – 850gram vindruvor rätt ner i kistan =)

Jag har inte sminkat mig sedan den 27 april. Det var sista dagen på jobbet innan jag blev sjuk i lunginflammation. Det har inte varit något medvetet beslut eller så. Först var jag ju ordentligt sjuk i nästan 2 månader och då tänker man inte på smink, det kan jag lova =) När man sedan sett sig själv i glasögon (som man inte längre gillar =)), febrig och sliten så tycker man allt annat är vackert =)))  Jag tycker själv att jag fortfarande ser alldeles fantastisk ut när jag ser mig själv i spegeln. Jag är ju frisk!!! Dock börjar höstblekheten ta över även mitt ansikte och jag undrar om det inte snart är dags att börja med lite ögonskugga och rouge igen. Men då vill jag ha riktigt bra saker och i så fall tänker jag beställa från 100% pure =) . Någon av er som testat detta märke och är nöjd? Det var Anna som tipsade mig om detta första gången men jag minns inte om du provat det eller

3 comments:

  1. Du borde hålla dig vid smink, inte vidare vacker faktiskt, fast det är du nog säker inte med spackel heller för den delen.

    ReplyDelete
  2. =) Det här var det roligaste av alla arga inlägg jag drabbats av den senaste tiden =) Jag förstår att det inte var syftet att roa mig men när man har uppnått min aktningsvärda ålder har all utseendenoja sedan länge försvunnit =)

    ReplyDelete
  3. En sann sexist angriper kvinnans utseende(till att börja med) i syfte att förtrycka. Ja precis Jessica, tur att man vet hur folk är i allmänhet och inget är nytt under solen. Är säkert en köttätar fanatiker i stil med LCHF som kände behovet att säga något elakt.

    ReplyDelete