Monday 17 October 2011

Nysimmad.

Bondens marknad var ett lyckokast som vanligt. Jag köpte en massa selleri. Inte min favoritgrönsak men nyttig och helt okej att mixa med exempelvis bananer. Igår tog jag en liten cykeltur med yngste grabben. Det var ljuvligt att äntligen våga sig på att cykla!!! =)) Ni som följt mig vet att jag längtade väldigt mycket efter detta i somras när jag var sjuk. Idag efter jobbet tog jag med äldste sonen för att simträna. Det var lugnt och skönt, inte så mycket folk så vi kunde simma bredvid varandra. I mitten av november skall han kunna simma 200m i skolan så vi vill gärna träna lite. Totalt blev det 240m vilket passade perfekt för en oerhört otränad mamma =) Efteråt myste vi i  bastun =)

IMG_3291

Nöjd och glad över en mysig måndag =)

No comments:

Post a Comment