Friday 14 October 2011

OBH Nordica Torkugn igen och Mimi Kirks bok.

Cathrine ställde en fråga:

“Hej, jag är nyfiken på den där torkugnen från OBH-nordica som din vän fick i födelsedagspresent. tyckte hon att den var bra? Den har ju ett bra pris när man bara vill testa lite.”

Jag har skrivit om torkugnen i ett tidigare inlägg. Jag frågade min väninna idag och hon är jättenöjd med den! Den brummar en del men man behöver ju inte ha den i sovrummet Blinkar

Sen undrade Cathrine vad jag tyckte om Mimi Kirks bok “Live Raw” och den är jätteinspirerande! En bra investering tycker jag!

 

Snart kommer Mattias hem, då blir det en kort promenad. Sedan skall jag fira att det är fredag med en halv avokado. Ja alltså inte bara en halv avokado *skrattar*. Det blir en hel del ångkokt potatis och gurka oxå. Kanske något mer, vi får se. Men som jag skrivit tidigare är det vad mitt matsmältningssystem klarar av. En halv avokado, max 3 gånger i veckan. Jag festade på avokado både i fredags, lördags och i måndags och på måndag kväll var jag helt förstörd av trötthet efter kvällsavokadon. Så kan det vara när man inte tål fett =)) Jag klarar inte av det 3 gånger i veckan ännu med andra ord. Men framöver kanske =)

1 comment:

  1. Vad spännande med torkugnen och boken. Då ska jag fortsätta och funderar lite och se om jag slår till på en torkugnen och kanske boken också :D

    Skönt att du har hittat något som fungerar för dig, hälsan är en spännande resa.

    Kram Cathrine

    ReplyDelete