Sunday 15 December 2013

Julshopping avklarad!

20131215_145159

Puh! Att shoppa i affärer är verkligen inte min favoritsysselsättning men ibland har man inget val. Barnens julklappar är redan avklarade via nätet. Där måste jag säga att min älskade man gör en stor insats. Killarna önskar sig mest tekniska saker i form av datorer och plattor nu och det överlämnar jag gärna med varm hand till min man. Idag var det makens saker som stod på tur. Han önskar sig mest kläder så det fick det bli. Jag köpte även lite till mig själv. Ett par promenadstavar så att jag kan få ut lite mer av mina promenader och även BIC-pennor. Öh, BIC-pennor? Jo, jag älskar att skriva med dem och jag har massor av pennor som ramlat över mig med företagsloggor på men det finns inga som är så sköna att skriva med som BIC. 

Väl hemma efter intensiv shopping måste man unna sig något. Och nej, inte kakor och godis. Jag menar unna mig något. På riktigt. Sådant som kroppen blir glad av. Idag fick det blir en smoothie på bananer, färsk grönkål och vatten. Mums!!!

20131215_142010 (1)

20131215_142642 (1)

No comments:

Post a Comment