Sunday 8 December 2013

Inspirerad.

Det här är utsikten från mitt frukostbord. Första dagen av workshopen var enormt inspirerande så jag är väldigt ivrig inför vad dagens skall erbjuda. Tänk om jag kan vara glasögonfri innan bebisen kommer. Det vore ett härligt mål. Att inte använda ögonen optimalt vilket man inte gör när man är närsynt tar en massa energi och jag är ofta trött i ögonen. Den energin är roligare att rikta åt något annat.
På kursen finns det massor av ekologisk frukt och det mina vänner är man inte bortskämd med utanför hemmet. På lunchen hittade jag även en vegetarisk ekologisk restaurang! Jag är inställd på att det inte blir mina vanliga fruktmål dessa dagar men som tur är klarar min mage och mitt immunförsvar några avsteg nuförtiden. Det underlättar tillvaron. Men imorgon blir det skönt att äta frukt igen.
Ha en fin söndag!

2 comments:

  1. Hej!
    Jag är superintresserad av att också börja äta bara frukt. Undrar om du kan skriva om hur en vanlig dag för dig brukar se ut (innan du blev gravid) så man har nåt att gå efter. Svårt att veta hur mycket frukt man ska äta. Hur mycket mindre ska man äta om man vill gå ner ca 3 kg också?

    Grattis till graviditeten!
    Älskar din blogg!

    Kram.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej!
      Jag har svarat på din kommentar med ett inlägg:
      http://goluckyj.blogspot.se/2013/12/en-fraga-om-hur-en-matdag-kan-se-ut.html
      Ha det så fint!
      Kram
      Jessica

      Delete