Monday 2 December 2013

Det blev inte riktigt som jag tänkt mig.

Det blev tyvärr ingen julkonsert med Charlotte Perrelli idag. Hon var kräksjuk i natt och fick ställa in. Både jag och min svägerska blev så besvikna. Vi hade sett fram emot detta så mycket. Mysig julstämning och en rofylld stund i kyrkan. Dock är jag inte avundsjuk på Charlotte, fy, stackars henne. Hoppas att det inte går runt i familjen.

När jag skulle äta lunch idag var det någon som lagt en tidning i fikahörnan. Det blev lite frukt och glamour för mig idag.

20131202_123758

1 comment:

  1. Hej Jessica, är intresserad av att veta mer om dej som fruktarian. Har sett en video med dej också. Har ett par frågor. Finns du på facebook?
    Jag finns på: https://www.facebook.com/LilianDruve
    Jättefin blogg du har:-)!

    ReplyDelete