Tuesday 27 September 2011

Vi har blivit med juicer.

Boken jag tipsade om i förra inlägget inspirerade mig till att äntligen köpa en juicer. Jag har funderat på det tidigare men inte riktigt kunnat motivera det helt för mig själv. Vi köpte en Champion 2000+ Shiny Black från http://www.ukjuicers.com/.

champion

Det tog 5 dagar innan vi fick hem den och jag fick den faktiskt levererad hela vägen fram till dörren. Inte illa =)

 

Här inviger jag den med att göra morotssaft:

IMG_3199

Nu skall jag lämna sängen, jag fortsätter att ta min eftermiddagslur, göra en god äpple-selleri juice och sedan gå ut i trädgården en stund. Vi har en strålande dag här idag och man skulle nästan kunna tro att jag lade min semester efter vädret men det var vädret som anpassade sig efter mina önskemål =)

Hoppas ni har en härlig septemberdag!

No comments:

Post a Comment