Wednesday 14 September 2011

Livsnjutare.

Hej på er! Jag skriver lite sporadiskt nuförtiden eftersom jag låter orken styra. Istället för att bli frustrerad över mina perioder av trötthet försöker jag istället njuta av att krypa ner i sängen under dagtid och sova en stund. Tids nog så är jag igång och arbetar fullt igen och kommer säkert sakna mina sovstunder =) Mina promenader i skogen verkar göra susen både för kropp och själ. Min kropp skriker efter att få komma ut så det är tur att jag har så bra kläder =) Sedan vi hördes har jag njutit av en massa grönkålsdrinkar och längtar efter att få köpa en ny laddning på fredag. Läste ett inlägg om Ericas vistelse i New York och blev sååå sugen på att åka dit. Min man och jag hade tänkt åka till New York i november men min hälsa gör att vi inte riktigt vågar satsa på det. Vi får se, kanske blir det en resa och då hoppas jag kunna berätta om en massa Raw Food ställen i så fall =))

Hoppas att ni har det bra och att ni är fulltankade med energi för att möta resten av hösten och vintern =)

2 comments:

  1. Blir så glad över dina kloka ord vännen och jag önskar er en fullkomligt magisk resa! :)

    Jag har ännu inte funnit någon ekologisk grönkål efter sommaren, men som jag längtar! Blir fokus på det i helgen. :)

    Äter du nässelpulver?
    Trivs du bra i dina nya fina barfotaskor?
    Åh jag har tusen frågor..:)

    Allt det bästa till dig rara.♥
    Stor kram
    Anna

    ReplyDelete
  2. Hej vännen! =)
    Hoppas du hittade grönkål!!! Vi köper nu ett lass varje fredag och njuter av illgröna smoothies varje dag =)

    Jepp, jag äter nässelpulver. Men jag föredrar the real thing =) Mkt godare med exempelvis nässelte på färska nässlor. Men man får maskera det i en smoothie helt enkelt.

    Barfotaskorna är jättesköna, Mattias, som springer har fått en enorm tempohöjning bara av att byta ut sina skor!!!

    Tack detsamma fina du!
    kram kram
    Jessica

    ReplyDelete