Friday 2 September 2011

Jordgubbar =)

Jag har fått reda på att man inte långt ifrån oss kan köpa ekologiskt odlade grönsaker och blommor. De har öppet varje fredag 12-18 så jag tog en tur dit idag. Just idag hade de ingen sallad att sälja, jag vill gärna ha lite nytt till min smoothie. ICA har inte så mycket att erbjuda när det gäller ekologiska sallader så det blir lite fantasilöst till slut. Sen vill jag ju gärna ha grönkål =) De skulle försöka plocka in det nu eftersom jag frågat efter det. Annars finns det inte så stor efterfrågan på grönkål just nu så därför är det svårt att få tag i. Däremot hade de färska jordgubbar som smakade helt fantastiskt gott =)) Så ikväll skall vi mumsa jordgubbar och titta på de vackra dahliorna som jag även köpte =)

IMG_3063

IMG_3051

Imorgon skall Mattias på BraMat-mässan och själv har jag en yogahelg framför  mig med fokus på yogans historia. Jag har tagit semester på måndag och tisdag för att vila upp mig efter en tuff helg. Klokt va? =)

Ha en härlig helg! Och glöm inte att fylla på med energi Blinkar

No comments:

Post a Comment