Sunday 21 August 2011

Skön söndag.

Idag blir det en skön söndag. Inget inbokat eller planerat. Jag tänkte hjälpa 7-åringen att fixa sin cykel så att han kan cykla idag. Imorgon börjar skolan igen efter ett långt sommarlov. Jag tycker det är skönt att hösten är här. Vidare har vi två nya barstolar att bygga ihop och ett soffbord. Vi får se om det blir gjort. Jag vill dock komma ut på en promenad eller liknade för det gör mig så gott.

Snapshot_20110820_7

Den här bilden tog jag i går kväll i min myshörna i vårt vardagsrum. Jag försöker sitta där en stund varje kväll och varva ner/koppla av. När hösten blir kyligare kommer jag oxå att krypa ner i badet. Jag har inte provat vårt nya badkar ännu men jag tycker det har varit för varmt för ett bad =)

2 comments:

  1. Du är så fantastiskt vacker, det fullkomligt strålar om dig vännen!♥

    Önskar dig en underbart fin start på veckan!

    Kram kram
    Anna

    ReplyDelete
  2. Du är väl bara för snäll!!! =) Jag tycker om att mina ögon lyser igen. Det är ett gott tecken!

    Tack detsamma fina du!!!!
    kram kram
    Jessica

    ReplyDelete