Saturday 6 August 2011

Nostalgi.

I september förra året var jag på Living Food i Valdemarsvik i 12 dagar. Det var en fantastisk upplevelse! Det var lång tid att vara borta från mina älsklingar men det gav mig oerhört mycket. Jag är sugen på att åka tillbaka dit igen…

Om du skulle vilja prova på att äta levande föda i 12 dagar men inte har de pengarna just nu kan du vara där som praktikant. Som praktikant får du mat och husrum mot att du är i köket och gör maten. Ett utmärkt sätt att få lära sig en massa om levande föda. Jag kan tänka mig att göra det i framtiden men just nu har jag alldeles för lite energi och måste tänka på att ta hand om mig själv i första hand =))

solen

Bilden är från Valdemarsvik i september i fjol.

2 comments:

  1. Det lät ju riktigt intressant :) Tyvärr är årets semesterdagar slut men kanske nästa år...
    Tack för tipset!
    Kraam

    ReplyDelete
  2. Jag tror det skulle passa dig perfekt Sofia!

    kraaam

    ReplyDelete