Friday 12 August 2011

En plats i skogen.

2011-08-12 10.10.59

Mattias arbetade hemifrån idag oxå så jag fick sällskap på min promenad i naturreservatet. Det kallar jag att leva i välstånd, att bo ett par hundra meter från en naturreservat. Här tankar jag energi och den höstluft som nu har gjort inträde känns enormt frisk att andas in. Nu har jag jobbat klart min andra vecka och den gick över förväntan =)) Att arbeta halvdag och till största delen distansarbeta verkar vara min melodi just nu. Nu funderar jag på hur jag skall fortsätta att ta det lugnt i höst. Kanske, kanske blir det en vecka på Living Food i Valdemarsvik.

Nu är det fredag, kanske har ni fortfarande semester eller så ser ni fram emot en skön helg, precis som jag. 

2 comments:

  1. Vardagslyx! Jag bor också några hundra meter från ett naturreservat men framförallt bor jag "runt hörnet" av natur och sjö. När jag vaknade upp ur min "mexicoma" som Carrie Bradshaw kallade det så käckt i filmen så insåg jag ju hur bra jag egentligen har det jämfört med många andra. Kraam

    ReplyDelete
  2. =) Visst är det skönt när man kommer till sådana insikter.
    kraaaam

    ReplyDelete