Wednesday 10 August 2011

Min dag.

IMG_2056

Så här ser dagarna ut för en numera till hälften förvärvsarbetande Jessica:

  • fram till 8: morgonrutiner med oilpulling, ashwagandha, oljemassage och frukost
  • 8-12 arbete
  • 9:30 avbrott för fika om jag är på arbetet, promenad om jag distansarbetar
  • 12-13 laga lunch
  • 13:30-14:30 sova middag
  • fram till 17: låta orken styra. Vara en stund i solen/läsa/ eller som idag: mysa i sängen hela eftermiddagen med böcker och dator =)
  • 17 yoga, om orken finns.
  • 18:30 middag
  • Avkoppling, mys
  • 22:00 god natt

Allt har sin tid. Ha en fin kväll!

1 comment:

  1. Kul att följa din resa Jessica! Jag kämpar med att inte jobba förmycket och att fokusera på mig själv....du hade ett väldigt bra jobbupplägg ser jag, ska försöka ta efter det! Kram Maria

    ReplyDelete