Monday 29 August 2011

Mina stövlar.

IMG_2982

Här ser ni mina favoritstövlar. De är tio(!) år gamla! De är av märket Bianco och de passar mig så bra för de är smala i skaftet. I förra veckan lämnade jag in dem hos skomakaren för helrenovering. Den ena dragkedjan var sönder och klackarna behövde bytas inför hösten. Jag tycker det är suveränt att låta skomakaren underhålla mina skor, då kan de hålla sig snygga och fräscha i tio år och mer därtill hoppas jag =) Härom veckan skänkte en vän till mig bort skor. Hon har börjat med ett säsongstest. Om skorna inte är använda under säsongen som gått får de inte längre finnas kvar. Mycket bra tycker jag =) Skall försöka börja leva efter det!

1 comment:

  1. Hej Jessica!
    Stiliga stövar du har, bra att du lämnar in och lagar, för det slängs mycket stövlar och skor, som skull fungera fler år. (Hoppas du har stövlarna kvar)
    MVH Per

    ReplyDelete