Sunday 28 October 2012

Sköna söndag.

20121023_162632

Vackra stenar på stranden i Spanien.

Vaknade tidigt och smög upp och gjorde yoga. När familjen vaknat såg vi färdigt resten av Indiana Jones-filmen som vi inte hann se klart igår. Efter detta var klockan 8 och hela söndagen låg fortfarande orörd kvar. Det är en strålande vacker dag idag också och –8 grader hade vi i morse. Nu skall jag strax ut och springa en runda och sedan kommer jag varva min tid med att betala räkningar, tvätta och ta hand om torr tvätt, fixa lunch till grabbarna och allt annat som hör till. Jag är så glad och nöjd över alla fruktfynd som gjordes igår. Att ha gott om frukt är det absolut viktigaste för att lyckas med 811.

Att jag inte gjort någon ny video beror på flera saker, en av dem är att jag inte fått det att funka bra med telefonerna eller kameran jag har här hemma. Antingen blir inte ljudet bra eller så laggar det. Jag skall testa en ny kamera idag och se om jag lyckas bättre med den.

Ha en härlig söndag! <3

No comments:

Post a Comment