Thursday 18 October 2012

Nu har jag bestämt mig.

20120724_091741

Bilden är bara blå himmel och den tog jag en av sommarens sällsynta soliga dagar…

 

Jag vill bo i ett land där himlen nästan alltid är blå. Inte grå. Så snart barnen är tillräckligt stora flyttar jag till ett land med bättre klimat! Det kan inte vara meningen att leva i 8 grader och regn så stora delar av året. Här går jag varje dag och hoppas på lite solsken men nejdå. Nepp. Nu har jag bestämt mig. Ni vet, som jag brukar säga, allt kan tacklas på två sätt: antingen gillar man läget eller så gör man något åt sin situation. Jag gillar inte läget. Således får det bli action =) För att få liiite andrum åker jag till Spanien imorgon. Ser fram emot det enormt. Sol, värme, solmogen frukt och färska grönsaker. Ja tack Skrattar

No comments:

Post a Comment