Monday 29 October 2012

Bröllopsdag <3

72761_495405078335_7506577_n

Vi gifte oss vid vattnet i solnedgången.

Idag firar Mattias och jag 2-årig bröllopsdag. Vi gifte oss i Florida och vi kryssade i Karibien efteråt. Jag är enormt tacksam över att vi inte gifter oss idag m t p ovädret i USA. Mattias friade till mig två veckor innan vi hade bokat en resa till Florida med pojkarna och Mattias föräldrar. Lite galna bestämde vi oss för att gifta oss när vi var på semestern =) Vi fick precis klart med alla papper och vi gifte oss enligt amerikansk lag. Vi fick fylla i papper och svära med högerhanden upplyft att det var sanningen och inget annat än sanningen det vi hade undertecknat. Ett minne vi skrattar åt och som alltid kommer finnas kvar <3 Jag hade inte ens hunnit få i stenar i min vigselring men det fixades när vi kom hem =)

2 comments:

  1. Så vackert och romantiskt!❤

    Hjärtliga gratulationer på ert pappersbröllop!:)
    Pussar, kramar & kärlek

    Anna

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack fina Anna! Puss och kram och kärlek <3

      Delete