Monday 30 July 2012

Tillbaks på jobbet.

20120729_133153 (1)

Jahapp så är jag tillbaka på jobbet igen. Det jag tycker är tuffast efter en semesterperiod (förutom att inte få tillbringa dagarna med härliga familjen längre) är att jag inte kan träna precis när jag vill eller vara ute precis när jag vill under dagen när semestern är slut. Jag gjorde yoga i morse, uppvärmingsövningar, vila och meditation eftersom jag har mens just nu och då tar jag det lite lugnare. Imorgon är det dag 4 på cykeln så då kör jag igång igen =) Har ett riktigt tufft pass jag kör för att arbeta med lymfan, jag svettas ordentligt. Sedan avslutar jag med en härlig healingmeditation som jag tycker väldigt mycket om. Efter jobbet idag knallade jag ut på en skön promenad i skogen och mumsade en massa blåbär. Frihet. I morgon efter jobbet blir det löpning igen och nu i mina asics. Tänker mig att springa kanske 2 pass med asics och sedan 1 pass med mina barefoot och köra så ett tag. Det är planen just nu. Hur har ni det? Semester eller jobb? Jag skall ha semester nästa vecka igen och sedan kör det igång på allvar.

Just det, jag tog med en av mina mixers till jobbet idag så nu slipper jag göra mina smoothiesar hemma varje morgon =)))

No comments:

Post a Comment