Tuesday 17 July 2012

40 år idag =)

40

Idag fyller jag 40 år och det känns fantastiskt bra =) Mina älskade pojkar sjöng för mig i morse och det är det viktigaste för mig på min födelsedag <3 Jag fick fina presenter och lite härlig lättläst litteratur som passar bra på sommaren. Dagen har varit lugn och mysig och på eftermiddagen firade vi med äppelpaj. Jag åt ingen paj och saknar inte det alls. Jag har ätit massa god frukt hela dagen och ser fram emot en härlig sallad i kväll. Min man fyller också jämnt i år så vi skall slå ihop och ha en ordentlig fest i augusti. Det ser jag fram emot!!!

4 comments:

  1. Grattis på födelsedagen :D Låter som att du har haft en underbar dag.

    Kram Cathrine

    ReplyDelete
  2. HIPP HIPP HURRA!!!!=)

    Vackraste Jessica,
    Mina varmaste gratulationer och all min kärlek till dig finaste!

    Det låter som en fantastiskt härlig födelsedag och en gemensam fest med din kära är ju en given succé!=)

    Puss & kram
    /Anna

    PS. Min man trodde inte en sekund på att du var en dag över 25, ja absolut max 30 om jag nu skulle vara så envis. Hihi det var så himla gulligt tyckte jag!:) Kramis

    ReplyDelete
  3. Tack så mycket fina ni!!! =) Jag hade en helt underbar dag och blev firad precis på det sätt jag hade önskat.

    Ha, ha vilken rolig man du har Anna =))Hälsa honom så gott från mig =)

    kram kram

    ReplyDelete
  4. Åh, stor grattis till dig i efterskott!! Hoppas resten av födelsedagen också blev fin! Kram!

    ReplyDelete