Saturday 7 July 2012

Semester! =)

Hej alla härliga =) Nu har jag börjat min semester och det är så härligt. Det är en alldeles magisk känsla när man har semestern framför sig och har en massa roliga saker att se fram emot. Vi har inte direkt något inplanerat utan kommer att ta dagarna som de kommer. Idag skall vi på 40-års firande och imorgon blir det  nog en sväng till havet med barnens kusiner. Jag började min dag med en härlig löprunda i mina barfotaskor från Merrell. Jag köpte dem i november förra året och hade inte koll på att man skall ta det försiktigt så jag fick ont i mina anklar och hälsenor. Jag fick vackert gå tillbaka till mina trotjänare asics. Jag har dock använt mina Merrell att promenera i och haft dem till jobbet. Jag hade dem till Madonnakonserten jag var på i onsdags och Mattias och jag var tvungna att springa till bussen efteråt och det blev nog drygt en kilometer. Jag kände ingenting i fötterna efter det så i morse blev det nypremiär med mina lätta härliga barfotaskor =) Här ser ni mig innan löprundan i morse.

morningrun

No comments:

Post a Comment