Saturday 14 July 2012

Raw böcker till salu!

20120714_102826

En av mina trogna läsare, Cathrine, har två böcker hon vill sälja. Det är dels Mimi Kirks bok, Live Raw. Mimi är en 72-årig härlig förebild som jag bloggat om tidigare. Sen är det must have boken när man kör 80/10/10 och det är Douglas Grahams bok The 80/10/10 Diet. The 80/10/10 Diet är såld nu! Trevlig läsning till den som köpte den =)

Cathrine säljer dem för 100kr styck och hon står för frakten. Här är Cathrines mail för den som är intresserad: cathrine_ramstrom@hotmail.com.

En grymt bra deal om jag får säga vad jag tycker =)) Cathrine, du kan väl meddela mig när böckerna är sålda så jag kan uppdatera inlägget om detta?

5 comments:

  1. Tack så jätte mycket :D Jag hör av mig till dig när/om de blir sålda.

    Kram kram Cathrine

    ReplyDelete
  2. Hej!!
    Jag vill gärna köpa 801010 boken.
    Kram jenna från Facebook =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maila Cathrine Jenna snabbt som ögat! =) kram kram

      Delete
    2. Typiskt, den var redan såld, jag som tyckte att jag var snabb =)
      Du har inte den boken eller vet någon som vill sälja sin?
      Kram j

      Delete
    3. Aj vad synd Jenna! Jo jag har en men den vill jag inte sälja =) Är en bra bok att återkomma till. Jag skall tänka på dig om jag ramlar över någon annan!

      kram kram

      Delete