Tuesday 29 November 2016

Lussekatter

Hej på er!

Sitter på en fullastad buss på väg till jobbet. Idag har vi kallt här hemma, - 7.

Jag har inte tröttnat på att blogga men jag har inte riktigt hittat utrymme sen sist. Jag har nu ätit lagad mat på kvällarna i en vecka ungefär och igår saknade jag den härliga känslan jag har när jag äter 100% raw. Så igår kväll bestämde jag mig för att köra raw igen. Efter en helg med lätt huvudvärk och seghet väljer jag energi igen. December är dessutom så full med saker, både på jobbet och hemma så då om någon gång behöver jag vara på topp.

Lussekatterna bakade Charlie och jag förra onsdagen på vår lediga dag. Veganska och glutenfria! Jag vill ha dem lite sötare än ursprungsreceptet så det blir en ny laddning imorgon.

Nu ska jag hoppa av bussen. Önskar er en fin tisdag!

No comments:

Post a Comment