Tuesday 8 November 2016

Fram!

Jag vaknade 05 imorse. Det var så mysigt i sängen att jag försökte somna om men det var lönlöst. 06 började jag meditera och en dryg halvtimme senare gick jag upp och gjorde iordning dagens smoothiesar att ta med till jobbet.

På lunchen åkte jag till Fram för att shoppa godsaker. Fram är en ekologisk butik i Göteborg. Charlie och jag var där i lördags men då var det stängt. Det var riktigt längesen jag var där och jag längtade särskilt efter surkålen från Tistelvind som jag brukar köpa där. Jag köpte en låda apelsiner, clementiner, päron, tomater, svartkål, grönkål, zucchini m m. Sååå mycket gott!! Att handla på Fram är en riktig lyckoboost för mig. På bilden ser ni hur det ser ut på vår bänk just nu. Inte den bästa bildkvaliteten men ville visa.

På jobbet har det gått i ett idag så jag är så glad att jag mediterade i morse samt kom iväg till Fram. Efter jobbet blev det att skynda hem, göra en zucchini-pasta och sedan köra Alex till dansen. Jag tog med mig datorn och jobbade och sen var vi hemma vid tjugo i nio. Mumsade några clementiner som kvällsfika och nu är det sovdags. God natt!

No comments:

Post a Comment