Tuesday 13 November 2012

Terminsavslutning på yogan!

Oj, vi hade en så otroligt trevlig terminsavslutning ikväll. Jag håller ju  yogakurs för mina kollegor och några av dem har tagit med döttrar och respektive. Riktigt roligt! Jag har nu haft dem i två terminer och det är enormt roligt att se hur de har utvecklats. Vi avslutade kvällen med knytkalas och allt var supergott! Jag hade med mig zucchinipasta och gjorde tomatsås och de andra hade med sig olika hummusröror och sallad. Någon hade med sig en gudomlig pumpasoppa! Jag gjorde undantag ikväll och åt lite lagad mat(hummus) men allt var veganskt =)

20121113_192552

Mina fina elever <3

20121113_192618

Allt var gjort med kärlek som någon sa och vi enades om att det var den godaste buffé vi ätit på länge. Bollarna i mitten var helt raw och supergoda! Recept kommer!!!

Känner mig alldeles varm i hjärtat efter denna fina kväll och nu skall jag varva ner med lite Kirtan Sohila så jag sussar gott hela natten =))

Natti, natti på er!

No comments:

Post a Comment