Monday 19 November 2012

Raw i ett kallt land!


Egentligen handlar ju alla mina filmer om att vara raw i ett kallt land eftersom jag ju ständigt bor här. Men här pratar jag mer specifikt om hur det är nu på senhösten/vintern att bara äta raw food. Det är enkelt att tro att det är kallt att leva på raw food vid den här tiden. För mig är det inte alls så, jag är full av energi och värme inifrån. Det känns som jag har en kamin inom mig. Det var helt annorlunda innan jag började äta 80/10/10, då frös jag nästan alltid.
Trevlig måndag på er! =)

2 comments:

  1. Du är så himla bra!=)
    Älskar dina videos!!

    Pussar & kärlek
    Anna

    ReplyDelete
  2. Jag har inte riktigt hålla med om det där, jag fryser fortfarande och hatar att gå ut på vintern. Jag får hoppas att jag oxå kan få den där kaminen inom mig :) kram

    ReplyDelete