Sunday 4 November 2012

Det blev inte riktigt som jag tänkt mig.

Snapshot_20121104_6

Hej på er! Jag har haft en helt underbar dag. Sprungit, yogat, betat av en hel del här hemma och t o m spelat in en film till. Lika bra att passa på när ångan är uppe. Mattias har köpt en ny webkamera som fungerar prima, både med ljud och bild. Gott! =) Filmen skall redigeras och kommer inte upp förrän om en vecka. Jag hade hoppats att jag skulle kunna rapportera om min session med Kristina men den blev inte av tyvärr. Jag satt laddad framför datorn i god tid innan och väntade på att bli uppringd via Skype. Tiden gick men inget hände. Gissa vem som uppdaterade sin mail i väntat på information stup i kvarten. Jag skickade till slut ett mail men fick inget svar. Sedan fångade jag FullyRaw på chatten och fick prata med Kristinas assistent som berättade att de hade strul med internet. Gah, vilket antiklimax! Jag fick en ny tid om en vecka och bad då att få en bekräftelse en timme innan så att jag inte behöver slösa en timme till med att bara sitta och vänta. Det enda positiva är att jag förmodligen har kommit på ännu fler frågor jag vill ta med Kristina till nästa gång. 

Natti, natti!

No comments:

Post a Comment