Friday 16 November 2012

Fredag och målsättningar =)

20121116_182845

Tiger poserar tillsammans med mig och en del av dagens inköp; mango och apelsiner. Detta plus persimoner är det som står på min meny just nu. Gott!!! Det går verkligen ingen nöd på mig =) Idag fick jag ett väldigt härligt besked också som visar att min kropp fortsätter att läka <3 Jag är enormt tacksam för att jag har hittat 80/10/10 och för att jag har förstått att kroppen har en självläkande förmåga, bara vi ger den chansen.

I helgen skall jag göra film, sätta upp mål för mitt företag Pearls of  Yoga och mitt arbete med 40 and Fit On Fruit plus att fina vänner kommer på middag.

Önskar er en underbar, raw fredag! <3

2 comments:

  1. Spännande!:)

    Vackra Jessica, det fullkomligt strålar om dig!❤
    Vilken dröm att komma på middag hemma hos dig med tanke på dessa gudomliga läckerheter, (ja både du och frukterna såklart��) mmmmmango!! Mums!:)

    Allt det bästa till dig!
    Kärlek & pussar
    Anna

    ReplyDelete
  2. Åh du härliga Anna!!!! Jag är lycklig och så tacksam över livet! Gissar att det lyser igenom <3
    Ha, ha, du är sååå rolig =))

    Detsamma till dig fina Anna!!!
    Kärlek och pussar
    Jessica

    ReplyDelete