Wednesday 6 June 2012

Vattenmeloner och video.

Hej på er! Hoppas ni har en fin nationaldag. Jag skall omskola och plantera om här hemma idag. Har tomater, gräslök, timjan, oregano,solrosor, goijibär(!) och lite annat smått och gott. Köksbordet är fullt av växtbebisar som väntar på större krukor (och en bättre placering Blinkar. Till frukost, ja lite sen frukost idag, mumsar jag vattenmelon. Jag har faktiskt spelat in min första video som jag hoppas kunna dela med er kanske redan idag. Jag har blivit inspirerad av alla videokanaler som finns där ute så jag tänkte prova om det även är något för mig.

6 comments:

  1. åh vad spännande att du gjort en video :D Ja det är verkligen inspirerande att se på alla inspirerande tankar som människor delar med sig av:D spännande och se vad du har hittat på.

    Kram Cathrine

    ReplyDelete
    Replies
    1. =) Den första filmen är en introduktion och jag har gjort den på engelska. Hoppas det är okej. Blir spännande att se om jag låter som du föreställt dig =)) Det gör man ju aldrig ;)
      När är du klar med din utbildning?
      kram kram
      Jessica

      Delete
  2. Ja det ska bli spännande :D Ja man har ju alltid en föreställning i huvudet och verkligheten en annan :D Jag har 3 terminer kvar, så det är ett tag kvar. Känns skönt också, har lediga somrar som ger mig tid att reflektera och komma närmare mig själv. Jag har sista dagen i skolan i morgon och sen är det sommar lov :D Ska börja springa i sommar och yoga :D får se om jag klarar min utmaning och orka springa i 20 minuter. Helt okej att du pratar på engelska så når du ut till fler.

    Hade gott, kram Cathrine

    ReplyDelete
    Replies
    1. Så är det ju =)) Så skönt det låter med sommarlov. Åh så spännande, både löpning och yoga. Att springa 20 min är en bra utmaning, det är tuffare än man tror så var snäll mot dig =)) Ge dig själv tid menar jag. Det var det som var min tanke oxå.

      Stor kram
      Jessica

      Delete
  3. Känner igen det där med ett köksbord fullt med plantor *s*

    Spännade med videon, ser fram emot en glimt av den här på bloggen! :)

    ReplyDelete
  4. Jepp, mysigt, nu har några fått flytta på sig och till helgen blir det fler som försvinner.

    =)

    ReplyDelete