Sunday 10 June 2012

En ny video om hur jag fixar att vara raw på jobbet =)

2 comments:

  1. Underbara Jessica, så fantastiskt vacker du är och vilken härlig värme du utstrålar! Vilken resa du gjort och tänk så lycklig och tacksam jag är som fått ta en liten liten del av den och allt det du lärt dig på vägen. Finaste du.
    Du är precis lika fantastisk som jag hade föreställt mig och jag är så glad över dina fina videos. Heja heja!!:)

    Största kramen och massa kärlek!!
    /Anna

    Ps. Jag följer dig troget men mina kommentarer verkar tyvärr sällan vilja fastna!? Eller får du dem, bara att de inte syns här??
    Jag tänker på dig ofta och hejar för fullt!:) Kram kraaam

    ReplyDelete
  2. Nämen Anna nu gör du mig generad *rodnar*. Tack snälla snälla du! Så glad jag blir att höra från dig, jag har undrat var du har varit. Har saknat din varma närvaro. Nej jag har inte fått några kommentarer. Men himla tur att jag fick den här!!!

    Är allt bra med dig?!?!
    Massa kramar och kärlek till dig oxå!!!

    ReplyDelete