Monday 4 June 2012

Internationellt diplomerad lärare i Kundaliniyoga och meditation.

20120603_104524

Mina fina lärare under avslutningsceremonin, Wiveca och Bhai Himat.

Hej på er! =)) I helgen var jag i Kärlingesund på yogaretreat med avslutningsceremoni. Vi väcktes 4:30 varje morgon och yogan började 5:00. Vi lagade all mat, diskade och städade efter oss. Vi var indelade i olika matlag och städlag. Ingen semester direkt med andra ord. Trots detta var helgen magisk. Söndagen avslutades med en väldigt vacker ceremoni och sedan en festmåltid. Nu, efter 400h utbildningstimmar är jag färdig lärare i Kundaliniyoga och meditation och jag är så enormt stolt över mig själv att jag genomfört detta. Utbildningen är 2 år lång och om du bara så snuddar vi tanken att själv utbilda dig så ta chansen! Det är en fantastisk gåva att ge till sig själv. Den personliga resa man gör under dessa två år är helt otrolig.

 

Jag hade givetvis med mig massor av frukt som jag mumsade på hela helgen =)))

No comments:

Post a Comment