Wednesday 25 April 2012

You just gotta love rain.

När man bor i ett land där det regnar mycket finns det två alternativ, flytta eller acceptera och tycka om regnet. Eftersom jag just nu  vill bo på den här platsen är det inte aktuellt att flytta och då återstår bara alternativ två; gilla regn. Jag har precis kommit in från en härlig löprunda och med kepsen på och öronen spetsade så märkte jag inte ens att det regnade. Fåglarna i skogen kvittrar annorlunda när det regnar, det är jag övertygad om =) Luften känns för det mesta väldigt frisk när det regnar också. Det bästa av allt är att det lossnade idag. Idag orkade jag springa mycket större del av min löprunda än vad som gått hittills. Det kändes så lätt idag! Äntligen! Som jag har väntat på detta. Det firar jag nu med en smoothie på 15 bananer.

No comments:

Post a Comment