Sunday 8 April 2012

Påskdagen.

20120408_153913

Nu skall nog köpe-basilikan må fint =)

Oj vad det är skönt med påskledigt! Började dagen med att göra yoga med mina barn. Det är en alldeles speciell känsla att göra yoga med dem. Ni som praktiserat kundaliniyoga ett tag vet att det skapas en viss energi och att uppleva detta med sönerna är hjärtevärmande.  Sen har jag skrivit på min tenta och efter det har jag planterat i våra utekrukor och planterat om en del av pelargonerna som övervintrat i förrådet. Den basilika vi köpt på ICA har fått en större kruka också så att den inte vissnar hela tiden.  En löprunda har jag också hunnit med och den tänker jag dela med mig av.

Screenshot_2012-04-08-16-20-10

Med den vill jag visa att även ett proffs är nybörjare i början. Jag har som sagt sprungit GöteborgsVarvet som är 21 km två gånger men då kondition är en färskvara är det bara att börja om från början. Nu tror jag inte att det blir några fler GöteborgsVarv för min del men en mil skulle kännas lagom att springa. Som ni ser, lugnt och fint tempo, dock hela 5 min snabbare än samma distans för två veckor sedan så det går ruskigt fort framåt. Nu softar jag med en dateorade bestående av 400g dadlar, ett salladshuvud och vatten. Mums =))

No comments:

Post a Comment