Friday 27 April 2012

Långledigt =)

Sitter och myser i soffan med maken och en av katterna. En lycklig 8-åring ligger på en madrass i vårt sovrum. Han har pratat länge om att få sova inne hos oss en natt och ikväll blev det äntligen av. 8-åringen går igenom en utvecklingsfas nu och det finns en del ilska i den annars så positiva varelsen. Han testar gränser och vill se hur långt min kärlek räcker och jag visar på alla sätt att den aldrig tar slut. Vad barnen än gör kommer jag alltid att älska dem, så enkelt är det.

Det är så skönt så här en fredag kväll att veta att man har fyra lediga dagar framför sig. Idag sprang jag först en vända tillsammans med 8-åringen och sedan sprang jag min vanliga runda ensam. Skönt när kroppen får sitt efter en stillasittande dag på kontoret. 

Ha det fint där ute i fredagskvällen =)

No comments:

Post a Comment