Friday 2 March 2012

Yogisk filosofi.

Woman-doing-yoga-on-the-b-001

Åhhh, tänk att få yoga där….

Hej på er! Hoppas ni har haft en helt fantastisk fredag! Aaahhh att det är lika ljuvligt varje gång våren kommer =) En hel härlig helg ligger dessutom framför oss.

För mig blir det yoga hela helgen. Vi börjar klockan 9 imorgon och håller på till klockan 17. På söndag börjar vi klockan 6 och slutar 15. Sedan jag var sjuk i våras har jag inte varit med på sadhana som varar från kl: 6-8 under söndagen eftersom jag har prioriterat sömn. Nu känner jag mig dock sugen så jag funderar på att vara med på söndag =) En sadhana innebär att man först yogar och sedan mediterar i en timme. Det ni! =)

Nu skall jag lyfta lite skrot och låta biceps och triceps få jobba i väntan på att mannen skall komma hem så vi kan mysa =)

No comments:

Post a Comment