Sunday 4 March 2012

Härlig helg.

20120304_054401

Yogasalen strax innan kl: 6 imorse.

Jag har haft en helt fantastisk yogahelg. Jag var på plats strax efter halv 6 i morse. Bilden är tagen då, tyvärr blev den lite mörk. Jag var ute i god tid så det ser lite tomt ut men nästan alla platser fylldes innan klockan blev 6. Då började vi med en kriya (den fysiska delen av yoga, med alla ställningar) i en timme för att sedan vila en kort stund och därefter började den en timma långa meditationen. Jag är så glad att jag tog mig upp i morse vilket är första gången sedan jag var sjuk i april =) Det hände massor den här helgen och eventuellt kommer det mer om detta i ett senare inlägg. Det går åt mycket energi så jag har ätit mycket idag =) Allting är raw utom potatisen som jag ångkokade.

SC20120304-194208

Jag brukar ligga på runt 3000 kcal men idag blev det mer än så =) Nu är jag trött och tänker krypa till kojs!

No comments:

Post a Comment