Saturday 17 February 2018

Back on Facebook again.

Yesterday I posted on my Facebook page again. It has almost been 4 years ago since I last posted! I realize how much I miss the beautiful community there. I'm not very active on Facebook myself anymore, I'm hanging around on Instagram instead but I miss the questions and the interactivity that I used to have on my Facebook page. I love to get some response otherwise it feels like I'm not talking to anybody.

We had a very sunny morning here today and even the cats enjoyed the sun. I started with a celery juice:


After that I had a fruit, berry and greens smoothie.

For lunch we enjoyed chickpeas and spinach served with rice.


1 comment:

  1. Jag är 15 år gammal. Jag föddes med HIV, min mamma dött på grund av HIV-infektionen Och jag beklagar varför jag aldrig träffade Dr Itua, han kunde ha botat min mamma för mig, eftersom det var mycket svårt för min mamma att jag stött på Dr itua läkande ord online om hur han botar olika sjukdomar i olika raser sjukdomar som HIV / Aids Herpes, Parkison, Astma, Autism, Copd, Epilepsi, bältros, förkylningssår, infertilitet, kronisk fatiguesyndrom, fibromyalgi, kärleksformulär, prostatacancer, lungcancer, glaukom ., psoriasis, levercirros, grå starr, makuladegeneration, Chrons sjukdom, infektiös mononukleos., hjärt-kärlsjukdom, lungsjukdom. förstorad prostata, osteoporos. alzheimers sjukdom, psoriasis, bipolär sjukdom, demens., magsjukdom, bröstcancer, blodcancer , Kolo-rektal cancer, kärleksformulär, kronisk diarré, atxi, artrit, amyotrofisk lateral skoliose, fibromyalgi, fluorokinolontoxicitet Syndrom Fibrodysplasia Ossificans Progres Skleros, svag erektion, bröstförstoring, Penis Enlargment les, stivkrampa, kikhoste, tuberkulos, polio och difteri) Diabetes Hepatit till och med cancer Jag var så upphetsad men skrämde samtidigt för att jag inte har stött på en sådan artikel på nätet, då kontaktade jag Dr Itua på Mail drituaherbalcenter@gmail.com/ . Jag pratar också med honom på vad som är appen +2348149277967 han berättar för mig hur det fungerar och jag säger till honom att jag vill gå vidare. och här lever jag friskt igen kan föreställa mig hur gud använder män för att manifestera sina verk. Jag skriver i alla artiklar online för att sprida gudsarbetet för Dr Itua växtmedicin, Han är en stor man.

    ReplyDelete