Monday 25 December 2017

Meditation and Yoga on Christmas Day.

Good Morning Christmas Day!

I started this morning with my 30 minutes of meditation. I'm on day 29 of 40. Yesterday I started feeling like going for a run again but the weather is not welcoming right now...



It's 6 degrees Celcius and heavy rains so no thanks. I will do yoga instead!

Today's smoothie:


Ingredients:

  • Bananas
  • Blueberries
  • Spinach
  • Nettle leaves powder
  • Rose hip powder 
  • some water 


And for my Swedish readers:
Igår gjorde jag växtbaserad risgrynsgröt. Jättegott! Jag använde grötris från Kung Markatta och istället för komjölk använde jag havremjölk blandad med Oatleys iMat. Jag har provat att bara använda havremjölk men det blir för vattnigt. Jag tog även en klick mjölkfritt smör i. Det blev jättegott!





No comments:

Post a Comment