Sunday 19 April 2015

En dröm i uppfyllelse.

God morgon!

Jag skall ta sånglektioner! Det är en gammal dröm som nu är dags att uppfylla. Det sägs ju att när man rensar i röran så får man plats med nya saker i sitt liv. Jag känner faktiskt av det. Längtan efter att göra lekfulla, roliga saker har väckts igen. För en tid sedan åkte jag ju skridskor, idag inlines och nu skall det även bli sånglektioner! Att det inte blivit av tidigare har dels berott på att jag inte tyckt att jag varit bra på att sjunga. Vilket ju är ganska motsägelsefullt för då behöver jag ju lära mig. Men det som gör att jag verkligen har känt behovet nu är min roll som yogalärare där jag ju sjunger en hel del mantran. Jag har haft kontakt med frun till en av Mattias kollegor som är sångpedagog och det är helt okej att ta med Charlie om det skulle behövas. Jag har fått en första tid den 7 maj så nu får ni hålla tummarna att allt går i lås så att det blir av :) Lite nervös är jag allt. Känns lite läskigt att sjunga för ett proffs men hur skall jag annars lära mig? *skrattar*



Önskar er en trevlig söndag. Det kommer att bli inlines idag också. Vad skall ni hitta på för roligt idag? :)


1 comment:

  1. Hej Jessica!:)

    Jag har hört att fruktos inte ger några mättnadssignaler. Vad vet du om detta? Kan man t.ex bli mätt på bara dadlar, eller är det bara bukfylla?

    ReplyDelete